Stwórzmy dla Ciebie najpiękniejszego e-booka
Rozmowa · Rozeznanie · Tworzenie wizji produktu
Witaj! Chciałabym przeprowadzić z tobą rozmowę dotyczącą wyglądu e-booka, który u mnie zamawiasz. Ponieważ cenię twój czas, przygotowałam dla ciebie trzy kwestionariusze – wybierz jeden z nich w zależności od tego, w którym opisie odnajdujesz siebie i swoje potrzeby.
Uwaga! Wypełnij ten kwestionariusz bardzo skrupulatnie. Pamiętaj, że im lepiej skonkretyzujemy naszą wizję twojego e-booka na początku współpracy, tym szybciej wykonam go dla ciebie i tym mniej poprawek (tych w cenie i odpłatnych dodatkowo) będzie trzeba wprowadzić.
Zdajesz się w pełni na moją wizję graficzną i doświadczenie
Wypełnij go, jeśli:
- Niekoniecznie umiesz i chcesz dobrać do e-booka kolory, czcionki, styl
- Chcesz szybko zamówić wykonanie e-booka, poczekać określony czas a później odebrać gotowy produkt, bez uczestniczenia w procesie tworzenia
- Chcesz, by wygląd e-booka był dostosowany do celów sprzedażowych i treści, ale nie wiesz jak to osiągnąć
- Cenisz swój czas i nie chcesz go spędzać na ustalaniu szczegółów
Chcesz wybrać styl, kolory, motywy e-booka oraz maksymalnie uczestniczyć w procesie powstawania szaty graficznej
Wypełnij go, jeśli:
- Chcesz samodzielnie wybrać kolory, czcionki, styl
- Chcesz być uczestniczką procesu twórczego, korzystać z opcji moodboard, czyli tablicy z inspiracjami do wyglądu twojego e-booka
- Chcesz, by wygląd e-booka był dostosowany do celów sprzedażowych i treści i doskonale wiesz, jak to osiągnąć
- Znasz inne e-booki na rynku i wiesz, o jaki wygląd ci chodzi
- Masz dobry gust, umiesz dobrać kolory, masz swoje poczucie estetyki i chcesz, by to oddać w grafice
Chcesz określić cele graficzne e-booka, opisać grupę docelową, a środki do ich osiągnięcia zostawiasz graficzce
Wypełnij go, jeśli:
- Doskonale wiesz, kim jest grupa docelowa twojego e-booka i co lubi
- Wiesz jakie skojarzenia ma budzić twój e-book, ale nie znasz się na kolorach i stylach
- Chcesz, by wygląd e-booka był dostosowany do celów sprzedażowych, ale nie wiesz jak to osiągnąć
- Mniej więcej znasz inne e-booki na rynku i wiesz, co ci się podoba