Prezentacje biznesowe · 1 lipca 2019
Prezentacje biznesowe · 1 lipca 2019
Przedstawienie oferty jest zawsze wielkim wyzwaniem. Świat specjalistów i ich specjalistyczne terminy i bardziej medyczne i naukowe podejście do problemu bardzo często jest trudny i niezrozumiały dla osób które mogłyby skorzystać z ich oferty. I tutaj moim największym zadaniem jest dostosowanie oferty, z którą chcą wyjść i ich komunikatu do potrzeb i oczekiwań ich klientów.
Jak to wygląda w praktyce? Tekst oferty powinien w jak najmniejszym stopniu dotyczyć firmy, która wysyła komunikat, a jak najwięcej problemu, jego rozwiązania i pokazania korzyści. Dlatego większość tekstów opisujących firmę ograniczyliśmy do minimum (zostawiliśmy slajdy pokazujące podejście do zdrowia oraz eksperckość), dodaliśmy slajdy naświetlające problem (statystyki), dokładnie opisaliśmy jak będzie wyglądać szkolenie i pokazaliśmy korzyści jakie z niego płyną.
I tutaj kolejną raz okazało się, że bardzo ważne jest na samym początku zastanowienie komu w ogóle będzie przedstawiana prezentacja. Dlaczego? Na pierwszy rzut oka, dzięki temu szkoleniu najwiecej zyskują pracownicy – lepsze samopoczucie, wyeliminowanie dolegliwości bólowych. Ale na poprawie ich samopoczucia zyskuje również pracodawca. To z nim będą prowadzone rozmowy, dlatego w prezentacji to ich perspektywa powinna grać główną rolę. Dlatego najważniejszym elementem prezentacji było dobre przedstawienie korzyści jakie osiągnie pracodawca.
„Praca z Wiktorią należy do przyjemności. Sumienna, otwarta na propozycje a przede wszystkim kreatywna. Współpracujemy ze sobą już 4 lata. W tym czasie udało się stworzyć rebranding i podnieść wartość merytoryczną oraz jakościową marketingu internetowego. Wiktoria nie tylko proponuje nowe, ale przede wszystkim słucha i odpowiada na wyzwania stawiane przez wcale niełatwy zespół. Odważna designersko, lubiąca niebanalne rozwiązania, pokazuje inną nieodkrytą przez nas stronę przyciągnięcia klientów do siebie. Z czystym sumieniem polecam podjęcie współpracy i uwierzenie w umiejętności i kompetencje Wiktorii.”
Daniel Żukowski, marketing manager Centrum VITA
Dla Centrum Vita pracuję już od 4 lat! Na początku przygotowywałam dla nich pojedyncze projekty (aktualizacja cennika, wizytówki, ulotki, plakaty), potem zaprojektowałam dla nich nową stronę internetową, którą potem pomagałam pozycjonować za pomocą kontent marketingu. Po drodze stworzyłam dla nich jeszcze parę nowych stron (vita-pad i wypożyczalnia-vita). Tak stałam się ich wirtualna asystentką.
Jak wygląda nasza współpraca teraz? Zarządzam ich stronami, pomagam planować marketing, budujemy wspólnie strategie i content marketing. No i oczywiście tworzę grafiki wspierające wszystkie te działania.
Mamy co miesięczne spotkania, na których planujemy i omawiamy projekty na dany miesiąc. A cała komunikacja dzieje się na Trello (program do zarządzania projektami).